Subject: Tegevusloa taotlemisest
From: "Erkki Leetsar | PRIORE" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Tue, 8 Oct 2024 15:19:37 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Tegevusloa taotlemiseks on vajalik esitada muuhulgas ruumide kasutusõigust
tõendavad dokumendid (rendileping, ruumide omaniku kinnituskiri või
nõusolek, omandiõigust kinnitav dokument).

Küsimus järgmine: kliinik kasutab ruume üürilepingu alusel, kuid soovib
teha koostööd teiste tervishoiuteenuste osutajatega, võimaldades neil
vastavalt graafikule ruume kasutada ehk toimub ruumide ristkasutus. Kui
selline koostööpartnerist tervishoiuteenuse osutaja esitab tegevusloa
saamiseks taotluse, siis kas piisab üürniku (kliiniku) poolsest
kinnituskirjast, et ta lubab sellel isikul ruume kasutada?
Allüürilepingute sõlmimine esialgu plaanis ei ole olnud, sest ühtegi ruumi
ei anta kellegi ainukasutusse.

Lugupidamisega

Erkki Leetsar
Partner | vandeadvokaat

PRIORE Advokaadibüroo OÜ
Rävala pst 3, III korrus, Tallinn 10143
tel: +372 509 9665
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.priore.legal/> www.priore.legal

Käesolev e-kiri on saadetud advokaadi kutsetegevuses ning selle sisu on
konfidentsiaalne. E-kirjas sisalduvat informatsiooni võib kasutada vaid
isik, kellele see on adresseeritud. Kui te pole sihipärane saaja, palun
teavitage saatjat ja kustutage e-kiri koos manustega kohe ja lõplikult oma
süsteemist.

This e-mail may contain confidential information. If you are not the
intended recipient please notify the sender and delete this e-mail. Any
unauthorized copying, disclosure or distribution of the material in this
e-mail is strictly forbidden.